CNA-ul trage televiziunile de urechi pentru ca dau sonorul prea tare la reclame (DB)

Share

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) atentioneaza televiziunile, printr-o scrisoare deschisa, ca practica o diferenta mare de sonor intre programul in derulare si calupurile publicitare.

Autoritatea audiovizuala subliniaza ca radiodifuzorii au obligatia de a respecta conditiile de separare a calupurilor publicitare, fara a ridica sonorul acestora la un volum mai mare.

CNA-ul s-a sesizat la primirea mai multor reclamatii din partea telespectatorilor.

“Conform codului de reglementare a continutului audiovizual, calupurile publicitare trebuie separate clar, sonor si vizual, de programele audiovizuale, prin coperte neutre.

Reglementarea mai sus mentionata nu lasa loc interpretarii ca sonorul calupului publicitar trebuie sa fie diferit ca volum fata de cel al programului”, transmite Rasvan Popescu, presedintele CNA.

Sursa: Daily Business

Share