home EVENIMENT Carmen Iohannis, vehicul de marketing pentru modişti

Carmen Iohannis, vehicul de marketing pentru modişti

Share

Carmen Iohannis este folosită de creatorii de modă ca vehicul de marketing, îmbrăcând rochii care apoi sunt mediatizate ca evenimente de modă.

Există în acest moment patru astfel de modişti care o subordonează pe soţia şefului statului român intereselor lor comerciale, profitând de apetenţa acesteia pentru ţinute luxoase: Alexandru Ciucu, Stephan Pelger, Eli Lăslean şi Andreea Ţincu.

1Ultimul care s-a manifestat este Andreea Ţincu. Doamna (sau domnişoara) Ţincu face o detaliată descriere a modului cum poate să funcţioneze acest mecanism de marketing.

Andreea Ţincu discută cu Carmen Iohannis despre ce preferinţe are Carmen Iohannis în materie de modă – culori, adaptarea formelor domniei-sale la anumite tipuri de croială etc..

Ţincu face câteva modele, iar Carmen Iohannis îl alege pe cel care îi place. Ce nu spune Andreea Ţincu e că, probabil, soţia preşedintelui îi plăteşte unicatul, îl cumpără, îl poartă, apoi rolul dumneaei ia sfârşit (de aici Andreea Ţincu începe să vorbească): creaţia vestimentară este returnată modistului, care o expune în showroom-ul Zenya Atelier din Bucureşti.

Tot aici este expus şi costumul purtat de Carmen Iohannis la Salzburg, despre care am scris.

Cine achiziţionează produsul plăteşte, iar banii obţinuţi sunt donaţi Fundaţiei ProRuralis din Iaşi.

Aceasta oferă burse pentru elevii cu coeficient ridicat de inteligenţă din medul rural. Toate bune şi frumoase. Interesant este următorul citat din cele spuse de Andreea Ţincu:

Celor care cumpără produsele li se vor pune ulterior la dispoziţie copii după contractele de sponsorizare.

Cred că, dacă Maria Băsescu ar fi fost implicată într-un astfel de sistem, ca să se îmbrace, pentru ocazii de protocol, cu ţinute vestimentare de lux, vuvuzelele Sistemului Ticăloşit ar fi făcut un scandal monstru. Ştim şi ce ar fi strigat.

Se nasc totuşi câteva întrebări legitime:

1. Care este baza legală a ceea ce se petrece între Andreea Ţincu şi Carmen Iohannis pentru oricare dintre aceste ţinute? Este un contract? De care contract?

2. Formatul contractului diferă de la ţinută la ţinută?

3. Câte astfel de contracte au fost încheiate până acum?

4. Tot pe contracte lucrează şi ceilalţi trei modişti cu soţii Carmen şi Klaus Iohannis? Care este conţinutul acestor contracte?

5. Soţii Iohannis plătesc bani ca să se îmbrace? Câţi? Banii plătiţi de soţii Carmen şi Klaus Iohannis sunt daţi de la bugetul Administraţiei Prezidenţiale sau din bugetul personal al familiei Iohannis?

6. Dacă, în afară de faptul că se îmbracă la ultimul răcnet al strigătului, Carmen Iohannis nu câştigă nimic, iar banii rulaţi astfel se duc pentru cauze sociale, de ce nu se anunţă public cum se implică soţia preşedintelui într-o cauză umanitară, pentru copii isteţi din mediul rural?

7. Există un profit direct pe care îl are Andreea Ţincu din aceste contracte de sponsorizare sau rolul lor este numai marketingul?

Este evident că, chiar dacă are profit zero la ce ţinute produce pentru Carmen Iohannis, prin notorietatea pe care o obţine astfel ea câştigă bani din alte contracte care apar astfel.

Iar atunci este logic să ne mai punem o întrebare: există o vinovăţie din partea lui Carmen Iohannis pentru că este implicată aşa în campania de marketing a unor case de modă? Iar dacă nu există vinovăţie, este moral să procedeze astfel?

Citeşte şi
Carmen Iohannis nu este orice femeie. Este soţia şefului Statului Român, Klaus Iohannis, şi trebuie
Credem că presa scrisă nu e moartă deloc, ba chiar are viitor, unul complementar cu
Eurovision Romania trebuie sa devina un concurs previzibil, cu reguli multianuale, stabilite clar, la vedere,
Revista Kamikaze a realizat un clip de promovare online, in care un distribuitor stradal de
~Adevarul a castigat procesul cu Intact pentru drepturile pe "Enigma Otiliei"~Crin si Ponta, doi de
~castiga Basescu alegerile din PDL?~UNPR vrea pe OTV~basarabenii nu stiu de Unire~RCS&RDS vrea actiunile statului
Intact Media Group a numit-o pe Dorothea Ionescu Vanau project manager Marketing şi Comunicare al
Strategiile de marketing ale marilor farmaceutice ţintesc agresiv către oamenii sănătoşi. Suişurile şi coborâşurile vieţii
Sararu a afirmat ca plecarea sa a avut loc ca urmare a presiunilor facute de
Am aflat ca Ruxandra Sararu a demisionat din functia de director de Marketing si Comunicare
Share