home DIVERSE A fost descoperită o planetă asemănătoare Pământului (Adevarul)

A fost descoperită o planetă asemănătoare Pământului (Adevarul)

O planetă recent descoperită ar putea fi cea mai asemănătoare cu Pământul şi, prin urmare, locuibilă, susţin oamenii de ştiinţă.

FOTO: Astropof’s Page

O echipă de „vânători de planete” a anunţat descoperirea planetei Gliese 581 g, aflată la 20 de ani lumină distanţă de Pământ, în constelaţia Libra, care ar putea avea apă lichidă la suprafaţă.

Dacă se confirmă, aceasta va deveni planeta cea mai asemănătoare Pământului şi cu cea mai mare probabilitate de a fi locuibilă.

Uşurinţa cu care a fost descoperită reprezintă un indiciu privind existenţa a milioane de alte planete care aşteaptă să fie găsite, notează Daily Telegraph.

Descoperirea vine după 11 ani de observaţii prin intermediul Observatorului W. M. Keck din Hawaii. În raportul întocmit se vorbeşte despre descoperirea a două noi planete în jurul stelei pitice roşii Gliese 581.

Numai una este însă asemănătoare planetei noastre, Gliese 581 g, cu o masă de trei-patru ori mai mare decât a Pământului şi o perioadă orbitală de sub 37 de zile… citeste tot aici

Citeşte şi
Stilul de viata care ne este impus in ultimii ani ne face sa ne simtim
Desi pare greu de crezut, jobul ideal chiar exista. El se afla la un studio
Produsele cosmetice, o industrie grandioasă pe întreg globul, au devenit parte din rutina oricărei femei.
Conceptul de videochat glamour reprezinta o abordare moderna a activitatii desfasurate intr-un studio de videochat