home MASS MEDIA, POLITICA, STIRI DESPRE TELEVIZIUNI Sistemul ticalosit si firele sale, pana la Kremlin

Sistemul ticalosit si firele sale, pana la Kremlin

Share

Chiar in acest moment este la vedere pe Antena 3. Conexiunea care se poate face este simpla: atentatul de la Moscova, de la Aeroportul Domodedovo – comentatorul Iulian Chifu, de la Centrul de Prevenire a Conflictelor – Antena 3 – postul de televiziune online Russia Today.

foto: Russia Today

fotoinfo: RT, previously known as Russia Today, is a global multilingual television news network based in Russia. RT was the first all-digital Russian TV network.[1] The service is aimed at the overseas market, similar to CCTV, DW-TV, France 24 and NHK World, and broadcast through satellite and cable operators throughout the world. (Wikipedia)

Primul argument: deja Antena 3 si Realitatea TV ne racordeaza puternic, prin felul in care dezvolta subiectul, copios, pe larg, la actualitatea ruseasca.

Puteau sa foloseasca multe alte surse, mai veridice si consacrate global decat RT.com. Subiectul trebuia tratat, este important, dar de ce din sursa asta? Raspunsul meu: este un mod de a ne face sa ne intoarcem cu fata spre est si de a ne integra, usor, mental, estului si Moscovei.

Jurnalistii de la Russia Today sunt citati de Antena 3, pe de alta parte, cel putin in stirile de la emisiunea “100 min”, acuzand Guvernul de la Bucuresti ca face propaganda pentru unire, prin presa aservita din Republica Moldova. Chiar asa sa fie? Nu stiam!

Acesta este numai un exemplu edificator asupra a ceea ce se afla in spatele RT.com. Antena 3 nu face nici un comentariu privind spusele jurnalistilor de la RT.com, dar sensul este intoxicator, pentru ca lucrurile trebuie sa fie privite in context:

suntem albi, obiectivi, atunci cand preluam stiri care ponegresc Romania din presa ostila ruseasca, subordonata serviciilor secrete ale Kremlinului;

dam cu parul in Basescu, de Ziua Unirii, afirmand pe cartoane “Basescu huiduit in toata tara”, spunand pe gura, ca Alessandra Stoicescu, “huiduit in cateva orase”, cand in realitate a fost huiduit in doua orase de catre oamenii coalitiei Anti-Basescu, ce manipuleaza acum pensionarii militari.

Atentie: mesajul anti-unionist si antinational este evident: toate aceste porcarii media sunt facute pe 24 ianuarie, nu in orice zi si au fost puse la cale de mult timp. Acesti oameni nu si-au dat seama acum doua zile ca pe 24 ianuarie este Ziua Unirii.

Al doilea argument: in timp ce Realitatea TV toaca la greu huiduielile aranjate contra lui Basescu, la Iasi si Focsani, Antena 3, cu analistii Radu Tudor si Iulian Chifu prin telefon, preia emisia online a postului de la televiziune Russia Today si comenteaza ce s-a petrecut pe Domodedovo, inainte sa revina la main theme, “huiduirea lui Basescu”.

Russia Today, asa cum am mai scris de mai multe ori, este diversiunea prin intoxicare pusa la punct de niste afaceristi rusi apropiati serviciilor secrete moscovite, pentru a zapaci opinia publica din lumea occidentala.

Sistemul Russia Today este simplu: mimeaza formatul televiziunilor de news & analysis occidentale, de tip CNN, WTN sau BBC si, in fapt, intoxica opinia publica cu minciuni si dezinformari, diseminate cu grija printre adevarurile spuse si informatiile reale date in jurnalele de stiri.

foto: SanPasquale

Este exact metoda folosita de Realitatea TV si Antena 3 in Romania, in diferite chei: primii o fac pe obiectivii, cei din urma sunt adeptii liniei dure. Si unii, si altii dezinformeaza pana la urma pe diferite tonuri. Iar acum unii, Antena 3 din Romania, ii preiau pe “fratii mai mari”, mentori in ale dezinformarii prin mass-media, Russia Today.

Cine este Iulian Chifu?

Al treilea argument: pe de o parte, Iulian Chifu este fostul meu coleg, acreditat pe Ministerul Apararii Nationale, de pe vremea cand lucram pentru cotidianul “Independent” al lui Horia Alexandrescu. Inca de pe atunci, Iulian imi vorbea (si mi-a dat foarte mandru si secretos si o carte de vizita) despre Centrul de Prevenire a Conflictelor.

Iata ce scrie Armaghedonul Oligarhilor despre acest ONG:

«Iulian Chifu, prezent adeseori pe postul Realitatea TV, ca director al Centrului de Prevenire a Conflictelor si Early Warning, este fondator si al Centrului pentru Democratie Iasi.

Centrul condus de Iulian Chifu, un apropiat al senatorului PNL Teodor Melescanu, a inventat si un Plan comun pentru Transnistria, impreuna cu alte ONG-uri controlate de serviciile de informatii din Ucraina si Republica Moldova.

Prezentata cu fast la Comisia pentru Politica Externa condusa de senatorul PSD Mircea Geoana, facatura prin care se introduceau in spatiul politic idei vehiculate de Rusia a subminat intr-o oarecare masura initiativele Institutiei Prezidentiale a Romaniei in zona.

Atat in boardul Centrului de Prevenire a Conflictelor, cat si intre fondatorii Centrului pentru Democratie Iasi se afla Gabriel Micu, functionar al DRRP, consilier si reprezentant special al fostului secretar de stat Titus Corlatean.

Micu, propulsat de Hrebenciuc, a facut parte din 1995 din tot felul de comisii guvernamentale, din Consiliul pentru Minoritati Nationale, apoi din 1997 apare in cadrul Departamentului pentru Protectia Minoritatilor Nationale, este integrat in MAE, ca director in Directia Consiliul Europei si Drepturile Omului, este ulterior insarcinat cu interimatul reprezentantei diplomatice din Cipru pana la sosirea lui Costin Georgescu si apoi este numit sef al Directiei Moldova.»

Cred ca s-a inteles destul de clar. S-a inteles? Daca nu s-a inteles…

… activitatea lui Iulian Chifu este detaliata copios in continuare in Armaghedonul Oligarhilor, pe categorii de bani aruncati la gunoi de Bucuresti, pe filiera sa, de catre guvern, cu ajutorul lui Titus Corlatean si a interpusilor ori urmasilor acestuia, pe cand conduceau Departamentul pentru Romanii de Pretutindeni din Cabinetul Adrian Nastase.

Dincolo de faptul in sine, ca similitudinea de comportament mediatic pe care o observam la Russia Today, pe de o parte, si la A3 si RTV, pe de alta parte, nu este intamplatoare, ci baietii fac parte din acelasi “trust de presa”, pe care l-as numi “Diversiunea Mediatica a Moscovei Asupra Lumii Occidentale”, important este sa intelegem CE ANUME fac acesti oameni.

In ce scop si ce urmaresc: in Romania – destabilizarea sistemului politic, economic, financiar romanesc, astfel incat Romania sa fie un stat slab, scuturat de crize, in care domina mafiotii locali, regionali si nationali si care astfel poate fi tinut sub condurul intereselor Kremlinului.

Astept conservele nervoase ale sistemului ticalosit sa pocneasca de enervare, la citirea acestor randuri.

P.S.: Sunt mandru ca urmasii mei de la liceele Unirea si Cuza din Focsani l-au aplaudat pe Traian Basescu.

Citeşte şi
"Astea sunt prostii, că eu am dat bani să fac sex cu un fotomodel. Arăt
Apare în arenă politicianul frenetic Şerban Mihăilescu a.k.a. Micky Şpagă. Aceasta este o nouă stenogramă
În prima stenogramă, protagonist este Adrian Năstase. Aici se vede una dintre bolile pe care
Grupul elveţian Ringier şi compania Sport Media Group din Bulgaria au cumpărat de la Intact
Șeful PSD Liviu Dragnea a lansat un atac direct la adresa libertății presei duminică seară.
Consiliul Naţional al Federaţiei FAIR - MediaSind, întrunit în data de 23 aprilie 2018 la
Magyar Nemzet, unul dintre cele două cotidiene de opoziţie în Ungaria, se închide începând de
Andrei Gheorghe, jurnalist de radio şi televiziune, actor, activist civic, a încetat din viaţă. Nu
De-a lungul timpului, Ion Cristoiu a făcut un număr incredibil de volte. Dacă le urmăreşti,
Organizaţia Amnesty International consideră că arestarea disidentului rus Aleksey Navalny reprezintă „suprimarea societății civile” din
Share