home MASS MEDIA, STIRI DESPRE JURNALISTI Revista pres(arilor). Andreea Liptak a fost concediată de Pro TV

Revista pres(arilor). Andreea Liptak a fost concediată de Pro TV

Share

Andreea Liptak a fost pusă pe liber de Pro TV, după ce s-a apucat să facă comerţ cu cosmetice scumpe şi aparatură medicală prin redacţie. Fata are afaceri împreună cu soţul ei, jurnalistul Răzvan Spiridon.

Totuşi, TV Mania (foto) spune altceva:

Începând de luni, 14 mai, Lavinia Petrea și Andreea Marinescu i-au luat locul Andreei Liptak la pupitrul Știrilor Pro TV de dimineață. Fosta prezentatoare va fi implicată în alte proiecte ale Știrilor Pro TV

Patru agenţii vor să vândă spaţiu de reclamă pentru SRTV: Asocierea Midas Media – New Line Media și regiile Cable Direct, DBV Media House si Clir Media. Problema, cum am mai spus, este că posturile de televiziune ale SRTV stau foarte prost cu ratingul.

Rodica Culcer: False discuţii despre independenţa TVRPresiunile USL asupra TVR dateaza din ianuarie-februarie si au fost de o violenta fara precedent, daca ne amintim descinderea colonelului Dogaru si a lui Dorin Lazar Maior in curtea televiziunii.

Ar merita insa sa ne amintim ca PDG al TVR i-a primit cu onoruri si a declarat ca este o un exercitiu de normalitate. Dar aceasta este o problema a constiintei lui, nu a mea.  Notez insa ca atunci nu a existat aproape nici o reactie in spatiul public fata de aceste presiuni – nici din partea CJI, nici macar din partea Ioanei Lupea si a lui Mircea Marian.

Bine ca macar acum s-a mai trezit lumea. Din pacate nu s-a trezit de tot si va adormi rapid la loc, pentru ca ignora problema fundamentala, si anume statutul legal al TVR

Brânduşa Armanca: Din nou despre libertatea presei. Astăzi, TVR cap în gură “Cu toate mesajele liniștitoare dinspre Consiliul de Administrație, se află în curs  ofensiva asupra echipei actuale de conducere a TVR, fezandată pentru a fi pusă pe frigare.

Atacurile au început de peste 3 luni, când interesele private ale unor membri din Consiliul de Administrație au înclinat votul înspre useliștii din CA, cărora li se alăturau (când-cum) atât reprezentanții minorităților, cât și cei ai «oamenilor muncii», realizând avant-la-lettre politizarea pe invers.

Printre victime au fost Rodica Culcer, greu de apărat din cauza sorocului de pensie și recent Dan Radu, șef al strategiei editoriale, peste care nu se putea trece pentru a fi băgațe emisiuni și oameni noi, de profil USL, cu trăsături pronunțat felixoide

Revista Money Magazine va avea emisiune la The Money Channel. nici o problemă, şi Revista Bilanţ a avut emisiune la The Money Channel, şi cum fuse-aşa se duse.

Rebekah Brooks, protejata lui Rupert Murdoch, precum şi alte cinci persoane sunt oficial inculpate în dosarul ascultării telefoanelor la News Corp.

Citeşte şi
FIJ (Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor) a reacţionat dur la agresarea şi baterea jurnaliştilor în timpul
Apare în arenă politicianul frenetic Şerban Mihăilescu a.k.a. Micky Şpagă. Aceasta este o nouă stenogramă
În prima stenogramă, protagonist este Adrian Năstase. Aici se vede una dintre bolile pe care
Grupul elveţian Ringier şi compania Sport Media Group din Bulgaria au cumpărat de la Intact
Șeful PSD Liviu Dragnea a lansat un atac direct la adresa libertății presei duminică seară.
Consiliul Naţional al Federaţiei FAIR - MediaSind, întrunit în data de 23 aprilie 2018 la
Magyar Nemzet, unul dintre cele două cotidiene de opoziţie în Ungaria, se închide începând de
Andrei Gheorghe, jurnalist de radio şi televiziune, actor, activist civic, a încetat din viaţă. Nu
De-a lungul timpului, Ion Cristoiu a făcut un număr incredibil de volte. Dacă le urmăreşti,
Organizaţia Amnesty International consideră că arestarea disidentului rus Aleksey Navalny reprezintă „suprimarea societății civile” din
Share