home MASS MEDIA, STIRI DESPRE TELEVIZIUNI Gâdea şi Ciuvică, audiaţi ca martori în Dosarul RCS & RDS

Gâdea şi Ciuvică, audiaţi ca martori în Dosarul RCS & RDS

Share

Mihai Gâdea și Mugur Ciuvică au fost audiați vineri la ÎCCJ în calitate de martori. Este vorba despre dosarul privind șantajarea administratorului RCS & RDS, Ioan Bendei.

 

Primul care a dat declarații în fața instanței a fost Mihai Gâdea. El a oferit detalii în legătură cu difuzarea de către Antena 3, în mai 2013, a unui spot publicitar. Prin acesta, opinia publică era informată că vor fi făcute dezvăluiri cu privire la presupuse fapte de corupție din fotbal.

 

Mihai Gâdea: Camelia Voiulesu nu e implicată în deciziile editoriale

 

Mihai Gâdea a spus că Antena 3 și Antena TV Group sunt două entități juridice independente. Între ele exista un protocol de colaborare privind difuzarea de materiale promoționale.

 

Camelia Voiculescu apare în acționariatul ambelor societăți, dar nu este implicată în deciziile editoriale Antena 3.

 

Nu am fost niciodată cenzurat. Nu mi s-a dictat niciodată ceva de Camelia Voiculescu. Nu am primit ordine privind activitatea editorială. Au fost dialoguri sociale, firești, după anumite emisiuni.

 

Gâdea: Pe Sorin Alexandrescu l-am cunoscut puţin

 

Pe Sorin Alexandrescu l-am cunoscut puțin, când a venit ca director executiv la Antena 1. În afara unor dialoguri firești, nu am avut alte raporturi cu acesta. Fiecare își vedea de postul său.

 

, a afirmat Gâdea.

 

Directorul Antena 3 le-a mai spus judecătorilor că spoturile de publicitate sunt difuzate printr-un automatism. Fără ca televiziunea care le difuzează să poată interveni. Întreaga responsabilitate i-ar reveni celui care îl produce.

 

Cazul promo-ului „Exploziv! Mită în fotbal: 3,5 mil euro. Anchetă jurnalistică în curând

 

Gâdea a menționat că acesta a fost produs de Antena Group. Promo-ul a urmat traseul clasic de difuzare pe Antena 3. El, Gâdea, nu a știut de el înainte de reținerea lui Sorin Alexandrescu.

 

Despre ancheta jurnalistică care se spunea în spot am aflat doar după momentul reținerii lui Sorin Alexandrescu. Am aflat că era o anchetă jurnalistică făcută de cei de la Antena 1, vizând fapte de corupție.

 

Documentele care stau la baza acestei anchete jurnalistice le-am văzut ulterior, când totul a devenit public. Din punctul meu de vedere, acele documente impuneau declanșarea unei anchete jurnalistice.

 

Alexandrescu era abilitat să facă anchete jurnalistice

 

Sorin Alexandrescu era abilitat să desfășoare o anchetă jurnalistică, el având atribuții editoriale în Antena TV Group.

 

, a adăugat Gâdea. El a arătat că, după reținerea lui Sorin Alexandrescu, a discutat cu Camelia Voiculescu despre modul în care Antena 3 ar putea da un comunicat, ce urma să fie citit pe post, însă el s-a opus.

 

După reținerea lui Sorin Alexandrescu am avut mai multe discuții la telefon sau față în față cu Camelia Voiculescu cu referire la acel eveniment. Știu că aceasta a considerat ancheta ca fiind nedreaptă și promovată împotriva Intact Media.

 

Cred că a folosit cuvintele capcană sau înscenare. Am discutat despre modul în care postul Antena 3 ar putea da un comunicat, prin care să ne spunem punctul de vedere.

 

Camelia voia ca acel comunicat să fie citi pe post de Andreea Berecleanu, dar eu m-am opus. Camelia a dorit să promovăm un comportament echilibrat, iar pe primul loc trebuie să fie prezumția de nevinovăție.

 

, a explicat Gâdea.

 

Tot la acest termen a fost audiat în calitate de martor și Mugur Ciuvică.

Postari Similare
Fostul președinte LPF, Mitică Dragomir, alături de RCS&RDS și alte șase persoane, a fost trimis
Serghei Bulgac, directorul general al DIGI Communications şi al RCS&RDS, e urmărit penal. El a
Dosarul șantajului lui Ioan Bendei de la RCS & RDS de către trustul Intact, societăţi
Antena Group cere despăgubiri de 60.000.000 de euro de la RCS & RDS.
Compania de telecomunicaţii RCS & RDS a anunţat, miercuri, lansarea celui de-al treilea canal de
Luis Lazarus, patronul nou-infiintatului post Zeus Tv, a declarat pentru Daily Business ca multe televiziuni
Postul de televiziune GSP TV, care apartine trustului Intact, poate fi vizionat gratuit de posesorii
~castiga Basescu alegerile din PDL?~UNPR vrea pe OTV~basarabenii nu stiu de Unire~RCS&RDS vrea actiunile statului
Grupul RCS & RDS a achiziţionat recent postul de muzică U TV de la Sorana-Lavinia
Ultimii sunt editorul de ştiri Radu Maxim şi reporterul Ioana Hagi-Stan, aceştia plecând din departamentul
Share