• Radioul Public califică OLAF, DLAF, ANI și MediaSind drept surse insalubre!0

    O notă defăimătoare cu pretenție de comunicat de presă, semnată de autorul colectiv „Serviciul Comunicare” din Radioul Public, în numele conducerii Societății Române de Radiodifuziune (SRR), îi acuză pe jurnaliștii Agenției Naționale de Presă Agerpres, într-un stil grosolan, de faptul că preiau “în mod repetat așa-zise comunicate de presă provenind de la surse insalubre”, informații ce „pot

    CONTINUARE
Postari Similare
Nenumăratele sesizări ale angajaţilor şi sindicatelor afiliate la FRJ MediaSind, din Radioul Public, referitoare la
Ştim acum care sunt sumele cheltuite cu casele de avocatură în anul 2013 de către
Conducerea Radio România este obligată de instanţe să facă publice sumele de bani pe care
Curtea de Apel Bucureşti a comunicat Sindicatului Unit al Salariaţilor din Radioul Public sentinţa privind
După TVR, şi Consiliul de Administraţie din Radioul Public are mari probleme cu legea: toată
Sindicatele din Radioul Public contestă modul în care administrația Miculescu foloseşte evaluările drept armă de
Un nou membru al Comitetului Director al Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR), URSACHE PETRU, a
Potrivit Raportului FreeEx - Libertatea Presei în România lansat de ActiveWatch în data de 5
"Am semnalat şi eu: a fost o ordonanță de urgență guvernamentală legată de insolvenţă, ce
Liderul MediaSind SRR Adrian Moise este anchetat abuziv de conducerea Radioului Public.

Economie

Politică

Puciștii

PSD, Partida Rusă

Regele Mihai